DIJ

contentstrategie / contentcreatie

'Femke is onze content-rots in de 'branding' geweest'

'Femke is de afgelopen jaren onze content-rots in de 'branding' geweest. Binnen no-time heeft ze zich onze tone-of-voice en huisstijl eigen gemaakt en in de jaren daarna doorontwikkeld en doorvertaald naar social posts, teksten, illustraties, animaties, video's en talloze andere uitingen.

Wat heel knap is trouwens: in onze marketing zit altijd een stukje gevatheid, af en toe een beetje brutaal grapje, het is vaak een beetje bijdehand. Kan ze als geen ander! En dan is ze ook nog een onwijs leuk mens om mee te weken! Het kan niet op hé, genoeg geslijmd nu. Bedankt Femke!'

Ludo Haveman - Co-founder & CEO DIJ

Sterke social branding
laat DIJ opvallen en zorgt voor herkenbaarheid

Voor software ontwikkelaar DIJ uit Apeldoorn ontwikkelde ik 2,5 jaar lang de contentstrategie. Daardoor ging DIJ van een paar willekeurige posts per maand naar een consistentie, herkenbare social branding op Instagram, Facebook, LinkedIn. 

De contentstrategie en de opvallende, toegankelijke content die ik creëerde, zorgden voor een afwisselende stroom relevante posts. Daardoor wist DIJ verschillende doelgroepen aan zich te binden en om te zetten in de vorm van medewerker, fan of klant. 

CREATIEF & STRATEGISCH ONTWERP